طرح محتوا در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

متخصصان سازماندهی محتوا در طراحی سایت باید با چگونگی طبقه بندی محتوای سایت و راه های مختلف برای ایجاد روابط بین هر قطعه ارتباط برقرار کنند. بیشتر بخش های سازماندهی محتوا در طراحی وب سایت را می توان به روش های مختلف دسته بندی کرد. در طراحی سایت بسته به اینکه محتوا شامل چه اجزایی باشد، ممکن است طرح ها به اشکال مختلفی در کنار هم قرار گیرند تا به طور مستقل عمل کنند. در این متن با سازماندهی محتوا در طراحی سایت آشنا می شوید.

سازماندهی محتوا در طراحی سایت

سازماندهی اطلاعات و محتوا در طراحی سایت ها عامل مهمی در تعیین موفقیت است، و در عین حال بسیاری از تیم های توسعه وب فاقد فهم لازم برای انجام کار به خوبی هستند.

سیستم های سازمان شامل طرح های سازمانی و ساختار سازمانی هستند. یک طرح سازمان ویژگی های مشترک اقلام محتوا در طراحی سایت را تعریف می کند و گروه بندی منطقی آن موارد را تحت تاثیر قرار می دهد. ساختار سازمانی انواع ارتباطات بین آیتم ها و گروه ها را تعریف می کند.

ساختارهای سازماندهی شبیه به وب سایت ها محدودیت هایی را بر الگوهای استفاده از اطلاعات در محتوا در طراحی وب سایت ایجاد می کنند. در این ساختار، هدف اغلب ایجاد جریان آزاد ایده هاست و به کاربران این امکان را می دهد که در یک الگوی منحصر به فرد، اکتشافی و شخصی منافع خود را دنبال کنند.

این الگوی سازماندهی محتوا در طراحی سایت با لینک های متراکم برای اطلاعات در دیگر قسمت های سایت و همچنین اطلاعات در سایت های دیگر توسعه می یابد. اگرچه هدف از این سازماندهی محتوا، بهره برداری از قدرت وب در ارتباطات و پیوستگی تا حد ممکن است، ساختارهای مشابه با وب اغلب باعث سردرگمی کاربران می شود.

در مباحث آتی مطالب بیشتری در مورد سازماندهی محتوا در طراحی سایت و حوزه های مرتبط با آن به بررسی می پردازیم و از دیدگاه های کارشناسان و صاحب نظران برای بهبود کیفیت ارائه محتوا در طراحی وب سایت برای شما اطلاعاتی ارائه خواهیم کرد.

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: